Додаток

до рішення виконкому

Переяславської міської ради

від  20.12.2022 № 324-25

Інформаційна картка № 2.2

 Надання  рішення щодо  реєстрації/перереєстрації місця проживання дитини

 (назва адміністративної послуги)

Служба у справах дітей та сім’ї Переяславської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

 
Найменування ЦНАП, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради  
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав,

вул. Б. Хмельницького, 27/25

 
2. Інформація щодо режиму роботи ЦНАП Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд.

 
3. Телефон/факс (довідки), адреса ел. пошти та веб-сайт ЦНАП тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua  

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України Про місцеве самоврядування в Україні, Сімейний кодекс України, Про охорону дитинства, Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування
5. Акти Кабінету Міністрів України Постанова від 24.09.2008 №866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов’язаних з захистом прав дитини»
6. Акти ЦОВВ
7. Акти місцевих ОВВ/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява та документи відповідно до переліку
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а

також вимоги до них

1. Заява на ім’я міського голови у довільній формі;

2. Копія свідоцтва про народження дитини;

3. Копія свідоцтва про одруження батьків дитини (за наявності);

4. Копія свідоцтва про розлучення батьків дитини (за наявності);

5. Копія свідоцтва про встановлення батьківства (за наявності);

6. Копія паспорта заявника;

7. Копія паспорта власника житла;

8. Заява власника житла в довільній формі (за необхідності).

9. Копії документів про право власності на житло, а саме: витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно, свідоцтво про право власності на житло, договір купівлі-продажу, обміну, дарування, свідоцтво про право на спадщину за законом або за заповітом, витяг з Держреєстру речових прав на нерухоме майно;

10. Довідка про склад сім’ї заявника ( по паспорту);

11. Довідка про те, що дитина знаходиться на утриманні заявника.

10. Порядок та спосіб  подання документів для отримання адміністративної послуги подання необхідних документів до центру надання адміністративних послуг та реєстрація заяви.
11. Платність надання адмінпослуги безкоштовно
12. Строк надання адміністративної послуги 30 днів від дня прийняття документів В разі неможливості виконання у такий строк – після першого засідання колегіального органу по закінченню терміну  
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги Наявність загроз заподіяння шкоди життю, здоров’ю та моральному вихованню дитини. Відсутність документів, передбачених п. 9  
14. Результат надання адмінпослуги  Видача рішення про реєстрацію/перереєстрацію дитини   
15. Способи отримання відповіді  Отримує особисто або через законного представника  
16. Примітка    
         

 Керуюча справами виконкому                                                                                    Тетяна ГИЧ