Додаток до рішення виконкому

Переяславської міської ради

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 6.3

Реєстрація місця перебування особи

(назва адміністративної послуги)

 Виконавчий комітет Переяславської міської ради

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

Найменування центру надання адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав, вул. Б. Хмельницького, 27/25
2. Графік прийому громадян центром надання адміністративних послуг Пн., Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт.: з 8.00 до 20.00;

Вихідний: Сб.,Нд.

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт http://phm.gov.ua
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
4. Закони України Закон України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні»

Закон України «Про місцеве самоврядування»

Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації падання адміністративних послуг»

Закон України «Про адміністративні послуги»

Закон України «Про порядок виїзду з України і в’їзду в Україну громадян України»

5. Акти Кабінету Міністрів України Постанова КМУ від 02.03.2016 № 207 «Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру»

Постанова Кабінету Міністрів України від 10.07.2019 № 691 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини»

Постанова Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 № 1113 «Про запровадження експериментального проекту щодо спрощення проекту перевірки факту оплати адміністративних та інших послуг з використанням програмного продукту “check”»

6. Акти центральних органів виконавчої влади Наказ МВС від 16.08.2016 № 816 «Про затвердження Порядку провадження за заявами про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09 вересня 2016 року за № 1241/29371

Наказ МЗС від 22.12.2017 № 573 «Про затвердження Порядку провадження в закордонних дипломатичних установах України за заявами про оформлення документів для залишення на постійне проживання за кордоном громадян України, які виїхали за кордон тимчасово», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18 січня 2018 року за №77/31529

7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»; рішення міської ради від 28.01.2016 №08-06-VII «Про реалізацію Переяслав-Хмельницькою міською радою повноважень у сфері реєстраційних послуг»
Умови отримання адміністративної послуги
8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява фізичної особи/законного представника/ представника на підставі довіреності, посвідченої в установленому законом порядку, за встановленою формою.
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них Для реєстрації місця перебування особа або її представник подає:

1. Заяву за формою, наведеною відповідно у додатку 8 до Правил реєстрації місця проживання;

2. Документ, до якого вносяться відомості про місце перебування (довідка про звернення за захистом в Україні);

3. Документи, що підтверджують:

право на проживання в житлі — ордер, свідоцтво про право власності, договір найму (піднайму, оренди), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання або інші документи. У разі відсутності зазначених документів реєстрація особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї на реєстрацію місця проживання (зазначені документи або згода не вимагаються при реєстрації місця проживання неповнолітніх за адресою реєстрації місця проживання батьків/одного з батьків або законного представника/представників).

4. У разі подання заяви представником особи додатково подаються:

документ, що посвідчує особу представника;

документ, що підтверджує повноваження особи, як представника.

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Заявник для одержання адміністративної послуги звертається до органу реєстрації (у тому числі через центр надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюється па відповідну адміністративно-територіальну одиницю.
11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Адміністративна послуга безоплатна.
12. Строк надання адміністративної послуги У день безпосереднього звернення особи чи в день подання особою або її представником документів/в день отримання документів від центру надання адміністративних послуг.
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги Відсутність необхідних документів для реєстрації
14. Результат надання адміністративної послуги Відомості про реєстрацію місця перебування — до довідки про звернення за захистом в Україні.
15. Способи отримання відповіді (результату) Звернення до органу реєстрації (у тому числі до центру надання адміністративних послуг), повноваження якого поширюється на відповідну адміністративно-територіальну одиницю.
16. Примітка  

Керуюча справами виконкому                                                                Ольга ГРЕБЕНЩИКОВА