Додаток

до рішення виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022  № 324-25

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 4.7

Взяття на облік громадян, що потребують надання житлового приміщення

для тимчасового проживання з фонду житла, призначеного для тимчасового

проживання внутрішньо переміщених осіб

(назва адміністративної послуги)

Виконавчий комітет Переяславської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

Найменування центру адміністративних послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., Бориспільський р-н, м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 27/25
2. Інформація щодо прийому в центрі надання адміністративних послуг Пн,Ср.,Чт.,Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. з 8.00 до20.00

Вихідні: субота, неділя

3. Телефон, адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги телефон (04567) 5-15-09,

e-mail: phmcnap@gmail.com;

офіційний веб-сайт: http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України Житловий кодекс України.

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні».

5. Акти Кабінету Міністрів України
6. Акти центральних органів виконавчої влади Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2022 №495 «Про деякі заходи з формування фондів житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, а саме затвердження Порядку формування фондів житла, призначеного для тимчасового проживання, обліку та надання такого житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб; Порядку викупу, будівництва житла з метою передачі для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб; Порядку та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на викуп, будівництво житла з метою передачі для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб».
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Постанова Кабінету Міністрів України від 29.04.2022 №495 «Про деякі заходи з формування фондів житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб».
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1. Заява встановленого зразка* подається із підписами всіх повнолітніх членів сім’ї.

Заява подається до уповноваженого органу, у межах території якого вони перебувають на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб.

У разі подання заяви уповноваженим представником внутрішньо переміщеної особи пред’являються документи, що посвідчують особу представника, та копія довіреності.

2. Копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України.

3. Копія реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному територіальному органу ДФС і мають відмітку в паспорті громадянина України).

4. Копія довідки внутрішньо переміщеної особи про взяття на облік в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб та копії відповідних довідок членів сім’ї (за наявності).

5. Копії документів, виданих органами державної реєстрації актів цивільного стану або судом, що підтверджують родинні відносини заявника та всіх членів його сім’ї (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, посвідчення опікуна або піклувальника тощо).

6. Копії документів, що підтверджують підстави пріоритетності в наданні внутрішньо переміщеної особи житлових приміщень із фонду. Факт знищення або пошкодження житла, яке призвело до неможливості його використання за призначенням, підтверджується особистою заявою заявника та членів його сім’ї.

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Пакет документів подається заявником особисто чи уповноваженим представником до центру надання адміністративних послуг.

Уповноважений орган, що здійснює взяття на облік, видає опис документів, в якому зазначається інформація про дату подання та реєстрації заяви, реєстраційний номер заяви та перелік документів доданих до заяви, за підписом посадової особи, яка їх прийняла.

11. Платність (безоплатність надання адміністративної послуги)  

У разі платності:

11.1. Нормативно-правові акти, на підставі яких стягується плата  
11.2. Розмір та порядок внесення плати (адміністративного збору) за платну адміністративну послугу  
12. Строк надання адміністративної послуги Рішення про взяття на облік або відмову у взяті на облік громадян, що потребують надання житлового приміщення для тимчасового проживання з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, приймається уповноваженим органом протягом одного робочого дня після подання відповідної заяви. У разі неможливості виконання в цей термін – після першого засідання колегіального органу по закінченню терміну.
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1. Подання документів, що містять недостовірні відомості. У разі подання документів, що містять недостовірні відомості, внутрішньо переміщена особа несе відповідальність згідно із законом.

2. Неподання необхідного пакета документів, зазначених у пункті 9, крім випадків, коли такі документи були знищені або пошкоджені, що підтверджується відповідною заявою громадянина.

3. Відсутність підстав для постановки на облік.

14. Результат надання адміністративної послуги Повідомлення про взяття на облік громадян, що потребують надання житлового приміщення для тимчасового проживання з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб.

Повідомлення про відмову у взяті на облік громадян, що потребують надання житлового приміщення для тимчасового проживання з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб.

15. Способи отримання відповіді (результату) Видача заявнику рішення про взяття на облік громадян, що потребують надання житлового приміщення для тимчасового проживання з фонду житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб, або про відмову у взятті на такий облік, здійснюється в робочий час у центрі надання адміністративних послуг.
16. Примітка * До інформаційної картки додається заява за формою згідно з додатком 1 до Порядку формування фондів житла, призначеного для тимчасового проживання, обліку та надання такого житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб.
       

Керуюча справами виконкому                                                                                             Тетяна ГИЧ