Додаток до рішення виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022  № 324-25

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 4.6

Взяття на соціальний квартирний облік осіб, які користуються правом на соціальне житло

(назва адміністративної послуги)

Виконавчий комітет Переяславської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

 

Інформація про центр надання адміністративних послуг

Найменування центру адміністративної послуги, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., Бориспільський район, м. Переяслав, вул. Богдана Хмельницького, 27/25
2. Інформація щодо прийому в центрі надання адміністративних послуг Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00;

Вт. з 8.00 до 20.00.

Вихідні: субота, неділя

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг тел.: (04567) 5-15-09,

e-mail: phmcnap@gmail.com;

офіційний веб-сайт: http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України Житловий кодекс України.

Закон України  від 12.01.2006 №3334-IV «Про житловий фонд соціального призначення» (зі змінами та доповненнями).

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні».

5. Акти Кабінету Міністрів України Постанова Ради Міністрів Української РСР від 11.12.1984 №470 «Про затвердження Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР».

Постанова Кабінету Міністрів України від 23.07.2008 №682 «Деякі питання реалізації Закону України «Про житловий фонд соціального призначення».

6. Акти центральних органів виконавчої влади
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Правом взяття на соціальний квартирний облік користуються громадяни України:

       1. Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років, особи з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, за місцем їх проживання.

       2. Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років, особи з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування за місцем їх походження або проживання до встановлення опіки, піклування, влаштування в прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу, заклади для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

       3. Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, які досягли 16 років, а також особи з їх числа, які перебувають на обліку внутрішньо переміщених осіб та фактично  проживають за адресою зазначеним у довідці про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

       4. Внутрішньо переміщені особи беруться на соціальний квартирний облік за місцем їх фактичного перебування на обліку в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб.

 

       – для яких таке житло є єдиним місцем проживання або які мають право на поліпшення житлових умов відповідно до закону;

       – середньомісячний сукупний дохід яких за попередній рік з розрахунку на одну особу в сумі менший від величини опосередкованої вартості найму житла в даному населеному пункті та прожиткового мінімуму, встановленого законодавством;

       – внутрішньо переміщені особи, які не мають іншого житла для проживання на підконтрольній українській владі території або житло яких зруйновано (знищене) або пошкоджене до стану, непридатного для проживання, внаслідок проведення антитерористичної операції та здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.

9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

 

 

       1. Заява про взяття на соціальний квартирний облік громадян, які користуються правом отримання житла із житлового фонду соціального призначення.

       2. Довідка про реєстрацію місця проживання заявника та всіх членів його сім’ї за формою згідно з додатком 13.

       3. Копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї (для осіб, які не досягли 14 років і проживають разом з ним, – копії свідоцтв про народження).

       4. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера громадянинові та членам його сім’ї.

       5. Копії документів, що підтверджують право громадянина, який подає заяву, та членів його сім’ї на надання пільг під час взяття на облік.

       6. Довідки з місця роботи (навчання) громадянина та членів його сім’ї.

       7. Довідки про доходи громадянина, який подає заяву, та членів його сім’ї за попередній рік, отримані ними в грошовій формі з будь-яких джерел як на території України, та і за її межами. 

       8. Відомості про вартість майна, що перебуває у власності громадянина, який подає заяву,  та членів його сім’ї на момент взяття на соціальний квартирний облік.      

       9. Довідка з відділу державного реєстру речових прав на нерухоме майно про наявність чи відсутність власності, крім того у разі прибуття громадянина з іншого регіону – зазначена довідка з попереднього місця проживання.

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги        Документи надаються суб’єктом звернення особисто, або уповноваженою особою, в довіреності якої має бути чітко зазначено, на який саме вид адміністративних послуг подаються документи.
11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги        Безоплатно
12. Строк надання адміністративної послуги        30 днів (1 місяць). У разі неможливості виконання в цей термін – після першого засідання колегіального органу по закінченню терміну.
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги        1. Подання суб’єктом звернення неповного пакета документів.        2. Виявлення в документах виправлень, недостовірних відомостей, або розбіжностей.       3. Документи , що не підтверджують можливість визнання у встановленому порядку громадянина таким, що потребує надання соціального житла.
14. Результат надання адміністративної послуги        Рішення виконавчого комітету Переяславської міської ради «Про взяття на соціальний квартирний облік».
15. Способи отримання відповіді (результату)        Особисто, уповноваженою особою або надсилається поштою (за вимогою сіб’єкта) у випадках передбачених чинним законодавством, або через представника за дорученням (нотаріально завіреним).
  • Заява подається у довільній формі.

Керуюча справами виконкому                                                                                        Тетяна ГИЧ            

 

Додаток до рішення виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022  № 324-25

ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТКА № 4.6

Взяття на соціальний квартирний облік осіб, які користуються правом на соціальне житло

№ п/п  

Етапи послуги

 

Відповідальна посадова особа

 

Дія (В,У,П,З)

Структурні підрозділи, відповідальні за етапи(дію, рішення)  

Термін виконання (днів)

1 Прийом письмової

заяви та необхідних документів про взяття на соціальний квартирний облік  від заявника, реєстрація заяви про взяття на соціальний квартирний облік, передача заяви та пакет документів до відділу комунального майна

Адміністратор В Центр надання адміністративних послуг В день звернення заявника
2 Розгляд документів на засіданні громадської комісії з житлових питань, підготовка проєкту рішення для внесення на розгляд виконкому Головний спеціаліст відділу комунального майна В Відділ комунального майна згідно плану засідань
3 Розміщення на сайті виконавчого комітету Переяславської міської ради проєкту рішення для внесення на розгляд виконкому Начальник загального відділу В Загальний відділ 20 днів
4 Розгляд документів на засіданні виконкому Начальник відділу комунального майна В Відділ комунального майна згідно плану засідань
5 Підготовка рішення виконкому до підписання його  міським головою та передача до центру адміністративних послуг для видачі Начальник загального відділу В Загальний відділ 5 днів
6 Видача  рішення виконкому Адміністратор В Центр надання адміністративних послуг в день звернення заявника
Механізм оскарження результату надання адміністративної послуги: оскарження в судовому порядку.

Умовні позначки: В – виконує; У – бере участь; П – погоджує; 3 – затверджує

 

Керуюча справами виконкому                                                                               Тетяна ГИЧ      

 

 

 

 

Міському голові _______________________________

від____________________________________________

(прізвище, ім’я, по-батькові)

дата народження _______________________________

                                                                            (число, місяць, рік)

прописаний(а)__________________________________

телефон________________________________________

 

З А Я В А

 

       Прошу взяти на соціальний квартирний облік мене з сім’єю, за місцем проживання за адресою: _____________________________________ буд.___, кв.____. Квартира складається з ____ кімнат, житлова площа_____кв.м. Житло в якому мешкаю я із своєю сім’єю належить гр._____________________________________________________________________________

                                 (вказати власника  житла, та відомості про те чи це наймане житло)

Працюю ________________________________________________________________________

(назва підприємства) (посада, період з якого працює особа)

Дохід моєї сім’ї за попередній рік __________________________________________________

       Склад сім’ї:

№ п/п Прізвище, ім’я, по-батькові Родинні відносини Дата народження З якого часу проживає в населеному пункті Місце роботи
           
           
           
           
           
           
           

Маю пільгу:_____________________________________________________________________

Підписи повнолітніх членів моєї сім’ї, які зараховуються на квартирний облік:

 1.__________________________________  

2.___________________________________

3.___________________________________

4.___________________________________

Даю згоду на обробку, використання та зберігання моїх персональних даних у межах необхідних для надання адміністративної послуги.

Дата подачі заяви «_____» __________________20___року.

Я,___________________________________________________________________зобов’язуюсь щорічно, у період з 01 жовтня до 30 грудня, подавати довідки з місця проживання про склад сім’ї, доходи, рухоме і нерухоме майно, а також повідомляти міську раду у випадку зміни житлових умов і склад моєї сім’ї.

                                      _________________________________

                                                                        (підпис заявника)

До заяви додаються:

  1. __________________________________________________________________
  2. __________________________________________________________________
  3. __________________________________________________________________
  4. __________________________________________________________________
  5. __________________________________________________________________
  6. __________________________________________________________________
  7. __________________________________________________________________