Додаток

до рішення виконкому

Переяславської міської ради

від  20.12.2022 № 324-25

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 4.3

Надання дозволу на переоформлення договору найму жилих приміщень

 (назва адміністративної послуги)

Виконавчий комітет Переяславської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

Найменування центру адміністративних послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав,

вул. Б. Хмельницького, 27/25

2. Інформація щодо прийому в центрі надання адміністративних послуг Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. з 8.00 до 20.00

Вихідні: субота, неділя

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг тел.: (04567) 5-15-09,

e-mail: phmcnap@gmail.com;

офіційний веб-сайт: http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України Житловий кодекс України

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»

5. Акти Кабінету Міністрів України
6. Акти центральних органів виконавчої влади
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява суб’єкта-отримувача адміністративних послуг
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1.Заява на ім’я міського голови про переоформлення особового рахунка та укладення договору найму на квартиру від всіх повнолітніх співвласників квартири (заява встановленого зразка).

2. Довідка про склад сім’ї та реєстрацію.

3.Копії паспортів всіх повнолітніх співвласників квартири.

4. Копія свідоцтва про народження дитини.

5. Копія свідоцтва про смерть.                       

6. Копія ордера на займане приміщення.

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Документи надаються суб’єктом звернення особисто, або уповноваженою особою, в довіреності якої має бути чітко зазначено, на який саме вид адміністративних послуг подаються документи.
11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
  12. Строк надання адміністративної послуги 30 днів (1 місяць). У разі неможливості виконання в цей термін – після першого засідання колегіального органу по закінченню терміну
 13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1. Подання суб’єктом звернення неповного пакета документів.

2.Виявлення в документах виправлень, недостовірних відомостей або розбіжностей.

3.Відсутність згоди окремих повнолітніх співвласників квартири.

 14. Результат надання адміністративної послуги Рішення виконавчого комітету Переяславської міської ради про надання дозволу на переоформлення договору найму жилих приміщень.

Повідомлення про відмову у наданні дозволу на переоформлення договору найму жилих приміщень.

 15. Способи отримання відповіді (результату) Особисто, уповноваженою особою або надсилається поштою (за вимогою суб’єкта) у випадках, передбачених чинним законодавством, або через представника за дорученням (нотаріально завіреним).

* також до інформаційної картки додається форма заяви.

  Керуюча справами виконкому                                                                                 Тетяна ГИЧ