Додаток

до рішення виконкому

Переяславської міської ради

від  20.12.2022  № 324-25

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 4.2

Надання довідки про перебування/неперебування на квартирному обліку

(назва адміністративної послуги)

Виконавчий комітет Переяславської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

Найменування центру адміністративних послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав,

вул. Б. Хмельницького, 27/25

2. Інформація щодо прийому в центрі надання адміністративних послуг Пн,Ср.,Чт.,Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. з 8.00 до 20.00

Вихідні: субота, неділя

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг тел.: (04567) 5-15-09,

e-mail: phmcnap@gmail.com;

офіційний веб-сайт: http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України Житловий кодекс України

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»

5. Акти Кабінету Міністрів України Постанова Кабінету Міністрів УРСР від 11.12.1984 № 470 «Про затвердження Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР» (ст. 69-73)
6. Акти центральних органів виконавчої влади
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення виконавчого комітету Переяславської міської ради

Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги Заява суб’єкта-отримувача адміністративних послуг
9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1.Заява на ім’я міського голови встановленого зразка про надання довідки, що перебуває/не перебуває на квартирному обліку при виконавчому комітеті Переяславської міської ради.

2.Копія паспорта заявника.

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Подання до ЦНАП заяви, необхідного для отримання довідки про перебування/ неперебування на квартирному обліку при виконавчому комітеті Переяславської міської ради.

Документи подаються особисто або через представника за дорученням (нотаріально завіреним).

11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
12. Строк надання адміністративної послуги П’ять робочих днів
13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги Подання заяви  без зазначення повного імені по батькові, прізвища, адреси, повної дати народження всіх членів сім’ї, що перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Переяславської міської ради
14. Результат надання адміністративної послуги Заявник отримує довідку
15. Способи отримання відповіді (результату) Особисто або через представника за дорученням (нотаріально завіреним)
16. Примітка  

* також до інформаційної картки додаються зразки заяв.

Керуюча справами виконкому                                                                                         Тетяна ГИЧ