Додаток

до рішення виконкому

Переяславської міської ради

від 20.12.2022  №  324-25

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 4.1

Взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов,

зняття з квартирного обліку

 (назва адміністративної послуги)

Виконавчий комітет Переяславської міської ради

(найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративних послуг

Найменування центру адміністративних послуг, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяславської міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав,

вул. Б. Хмельницького, 27/25

2. Інформація щодо прийому в центрі надання адміністративних послуг Пн, Ср., Чт., Пт.: з 9.00 до 16.00; Вт. з 8.00 до 20.00

Вихідні: субота, неділя

3. Телефон/факс (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративних послуг тел.: (04567) 5-15-09,

e-mail: phmcnap@gmail.com;

офіційний веб-сайт: http://phm.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України Житловий кодекс України,

Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні».

5. Акти Кабінету Міністрів України Постанова Ради Міністрів Української РСР від 11.12.1984 № 470 “Про затвердження Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР”,

Постанова Кабінету Міністрів України від 11.03.2011 № 238 «Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов» (зі змінами та доповненнями).

6. Акти центральних органів виконавчої влади
7. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги

Для взяття на облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов

Звернення громадян, які:

1.Постійно проживають та зареєстровані не менше  трьох років у місті Переяславі на момент звернення, на житловій площі не більше 7 кв.м. включно на кожного члена родини (потерпілі у зв’язку з аварією на ЧАЕС І та ІІ категорії – до 9 кв.м.).

2.Постійно зареєстровані та проживають у гуртожитку не менше 5 років.

3.Проживають у приміщенні, що не відповідає встановленим санітарним і  технічним вимогам.

4. Хворіють на тяжкі форми деяких хронічних захворювань, у зв’язку з чим не можуть проживати в комунальній квартирі або в одній кімнаті з членами своєї сім’ї.

5. Проживають не менше 5 років за договором найму (оренди) в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності.

6. Проживають в одній кімнаті по дві і більше сім’ї, незалежно від родинних відносин, або особи різної статі старші за 9 років, крім подружжя (в тому числі якщо займане ними жиле приміщення складається більш як з однієї кімнати).

 

Для зняття з квартирного обліку

Звернення громадян, які:

1. Поліпшили житлові умови, внаслідок якого відпали підстави для надання іншого жилого приміщення.

2. Виїхали на постійне місце проживання до іншого населеного пункту.

9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

Для взяття на квартирний облік

1.Заява на ім’я міського голови про взяття на квартирний облік при виконавчому комітеті Переяславської міської ради. (Заява встановленого зразка, підписується членами сім’ї, які разом проживають, мають самостійне право на одержання жилого приміщення і бажають разом стати на облік).

2.Довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію з вказівкою розміру житлової площі.

3.Копії паспортів членів сім’ї, які зараховуються на квартирний облік (1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію).

4.Копії реєстраційних номерів облікової картки платника податків членів сім’ї, які зараховуються на квартирний облік.

5.Копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей.

6.Копія свідоцтва про укладення чи розірвання шлюбу.

7.Правоустановчий документ на займану житлову площу (завірена копія ордера на займане приміщення, копія свідоцтва про право власності, копія договору купівлі-продажу, копія договору дарування, копія договору піднайму жилого приміщення, копія договору найму жилого приміщення тощо).

8.Довідки з місця роботи громадянина та членів його сім’ї.

9.Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім’ї на надання пільг під час зарахування на квартирний облік відповідно до вимог чинного законодавства.

10.Акт обстеження житлових умов.

11.Довідки про наявність/відсутність у громадянина житла на праві приватної власності.

 Для зняття з квартирного обліку

1.Заява на ім’я міського голови про зняття з квартирного обліку при виконавчому комітеті Переяславської міської ради. (Заява встановленого зразка, підписується членами сім’ї, які разом перебували на квартирному обліку).

2.Довідка з місця проживання про склад сім’ї та реєстрацію.

3.Правоустановчий документ на займану житлову площу (завірена копія ордера на займане приміщення, копія договору купівлі-продажу, копія договору дарування, тощо).

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги Документи надаються суб’єктом звернення особисто, або уповноваженою особою, в довіреності якої має бути чітко зазначено, на який саме вид адміністративних послуг подаються документи.
11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги Безоплатно
  12. Строк надання адміністративної послуги 30 днів (1 місяць). У разі неможливості виконання в цей термін – після першого засідання колегіального органу по закінченню терміну
 13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги 1.Подання суб’єктом звернення неповного пакета документів.

2.Виявлення в документах виправлень, недостовірних відомостей, або розбіжностей.

3.Документи не містять підстави для поліпшення житлових умов.

 14. Результат надання адміністративної послуги Рішення виконавчого комітету Переяславської міської ради:

– про прийняття на квартирний облік.

– про зняття з квартирного обліку.

 15. Способи отримання відповіді (результату) Особисто, уповноваженою особою або надсилається поштою (за вимогою суб’єкта) у випадках передбачених чинним законодавством, або через представника за дорученням (нотаріально завіреним).

 * також до інформаційної картки додаються форми заяв.

   Керуюча справами виконкому                                                                              Тетяна ГИЧ