12.16

Відповідно до наказуГоловного територіального управління юстиції у Київській області від 10.07.2017 № 436/6

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 12.16
 адміністративної послуги з державної  реєстрації постійно діючого третейського суду

(назва адміністративної послуги)

Головне територіальне управління юстиції в Київській області

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративної послуги
Найменування ЦНАП, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяслав-Хмельницької міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав-Хмельницький, вул. Б. Хмельницького, 27/25
2. Інформація щодо прийому в центрі надання адміністративної послуги Пн., СР., Чт., ПТ. з 9.00 до 16.00; Вт. з 8.00 до 20.00; вихідний: Сб. Нд
3. Телефон(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт ЦНАП тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт https://phm.gov.ua
Інформація про субєкта надання адміністративної послуги
Найменування  суб’єкта надання адміністративної послуги Головне територіальне управління юстиції в Київській області

 

4. Місцезнаходження  суб’єкта надання адмінпослуги 02002, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15
5. Інформація щодо режиму роботи Понеділок-четвер: з 09.00 до 18.00

П’ятниця: з 09.00 до 16.45

Обідня перерва: з 13.00. до 13.45

6. Телефон (довідки), адреса ел пошти та веб-сайт (044) 237-69-77
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
7. Закони України Закон України «Про третейські суди»; “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”
8. Акти Кабінету Міністрів України Розпорядження від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», постанова від 11.02.2016 № 99 «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги»
9. Акти центральних органів виконавчої влади Накази Міністерства юстиції України:

від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»;

від  18.11.2016 № 3268/5  «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи».

10. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»; рішення міської ради від 28.01.2016 №08-06-VII «Про реалізацію Переяслав-Хмельницькою міською радою повноважень у сфері реєстраційних послуг»
Умови отримання адміністративної послуги
11. Підстава для одержання адміністративної послуги Звернення керівника або особи, яка має право представляти громадське об’єднання.
12. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1.Заява про державну реєстрацію постійно діючого третейського суду;

2.Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення уповноваженого органу управління засновника про створення постійно діючого третейського суду;

3.Установчі документи постійно діючого третейського суду (положення, регламент третейського суду);

4.Список третейських суддів;

5.Копія статуту засновника третейського суду.

У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання

13. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги 1. Документи подаються особисто заявником

2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів

14. Платність надання адміністративної послуги Безоплатно
15. Строк надання адміністративної послуги Державна реєстрація проводиться не пізніше 3 робочих днів з дати подання документів (за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації).

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їхнього зупинення.

16. Перелік підстав для зупинення розгляду документів 1) подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі;

 2) невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 цього Закону;

 3) невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

4) невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

 

17. Перелік підстав для відмови у наданні  адміністративної послуги 1) документи подано особою, яка не має на це повноважень;

 2) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;

3) не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;

4) документи суперечать вимогам Конституції та законів України.

18. Результат надання адміністративної послуги Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань*;

рішення про проведення державної реєстрації;

виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань**;

установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування**;

рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови

19. Способи отримання відповіді (результату) 1. Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації ( у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюється на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу**.

2. За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка в паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі**.

3. У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

20. Примітка  

 

 

* До впровадження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, створеного відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», відповідний запис вноситься до Єдиного реєстру громадських формувань.

** До впровадження програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, створеного відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», видаються копія рішення про державну реєстрацію, оформлена відповідно до законодавства, та установчі документи постійно діючого третейського суду у паперовій формі шляхом виготовлення копії таких документів з проставлянням підпису та печатки державного реєстратора на кожній сторінці