12.7

Відповідно до наказу Головного територіального управління юстиції у Київській області від 10.07.2017 № 436/6

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 12.7
 адміністративної послуги з державної  реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання

(назва адміністративної послуги)

Головне територіальне управління юстиції в Київській області

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративної послуги
Найменування ЦНАП, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяслав-Хмельницької міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав-Хмельницький, вул. Б. Хмельницького, 27/25
2. Інформація щодо прийому в центрі надання адміністративної послуги Пн., СР., Чт., ПТ. з 9.00 до 16.00; Вт. з 8.00 до 20.00; вихідний: Сб. Нд
3. Телефон(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт https://phm.gov.ua
Інформація про субєкта надання адміністративної послуги
Найменування  суб’єкта надання адміністративної послуги Головне територіальне управління юстиції в Київській області

 

4. Місцезнаходження  суб’єкта надання адміністративної послуги 02002, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15
5. Інформація щодо режиму роботи Понеділок-четвер: з 09.00 до 18.00

П’ятниця: з 09.00 до 16.45

Обідня перерва: з 13.00. до 13.45

6. Телефон (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт (044) 237-69-77
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
7. Закони України ЗакониУкраїни «Про громадські об’єднання», “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”
8. Акти Кабінету Міністрів України Розпорядження від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг»;

Постанова Кабінету Міністрів України від 11.02.2016 № 99 «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги».

9. Акти центральних органів виконавчої влади Накази Міністерства юстиції України:

від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»;

від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»

10. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»; рішення міської ради від 28.01.2016 №08-06-VII «Про реалізацію Переяслав-Хмельницькою міською радою повноважень у сфері реєстраційних послуг»
Умови отримання адміністративної послуги
11. Підстава для одержання адміністративної послуги Звернення  голови комісії з припинення (голови комісії з реорганізації, голови ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора або уповноваженої особи (далі – заявник)
12. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення учасників юридичної особи або відповідного органу юридичної особи про зміни.

У разі подання документів, крім випадку, коли відомості про повноваження цього представника містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання

13. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги 1. Документи подаються особисто заявником

2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів

14. Платність надання адміністративної послуги Безоплатно
15. Строк надання адміністративної послуги Державна реєстрація проводиться не пізніше 3 робочих днів з дати подання документів (за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації).

Строк розгляду документів може бути продовжений суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше ніж на 15 робочих днів.

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їхнього зупинення.

16. Перелік підстав для зупинення розгляду документів 1) подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі;

 2) невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

 3) невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

 4) невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

5) невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

6) подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.

17. Перелік підстав для відмови у наданні  адміністративної послуги 1) документи подано особою, яка не має на це повноважень;

 2) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;

3) не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;

4) документи суперечать вимогам Конституції та законів України;

5)документи суперечать статуту громадського формування.

18. Результат надання адміністративної послуги Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

рішення про проведення державної реєстрації;

виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань – у разі внесення змін до відомостей, що відображаються у виписці;

рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови

19. Способи отримання відповіді (результату) Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації (у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань) в електронній формі оприлюднюються на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка у паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання документів про державну реєстрацію у паперовій формі.

У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення

20. Примітка