12.1

Відповідно до наказу Головного територіального управління юстиції у Київській області від 10.07.2017 №436/6

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА №12.1
 адміністративної послуги з державної  реєстрації створення громадського об’єднання

(назва адміністративної послуги)

Головне територіальне управління юстиції в Київській області

 (найменування суб’єкта надання адміністративної послуги)

Інформація про центр надання адміністративної послуги
Найменування ЦНАП, в якому здійснюється обслуговування суб’єкта звернення Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Переяслав-Хмельницької міської ради
1. Місцезнаходження центру надання адміністративних послуг 08400, Україна, Київська обл., м. Переяслав-Хмельницький, вул. Б. Хмельницького, 27/25
2. Інформація щодо прийому в центрі надання адміністративної послуги Пн., СР., Чт., ПТ. з 9.00 до 16.00; Вт. з 8.00 до 20.00; вихідний: Сб. Нд
3. Телефон(довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги тел.: (04567) 5-15-09, e-mail: phmcnap@gmail.com; офіційний веб-сайт https://phm.gov.ua
Інформація про субєкта надання адміністративної послуги
Найменування  суб’єкта надання адміністративної послуги Головне територіальне управління юстиції в Київській області

 

4. Місцезнаходження  суб’єкта надання адміністративної послуги 02002, м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, 15
5. Інформація щодо режиму роботи Понеділок-четвер: з 09.00 до 18.00

П’ятниця: з 09.00 до 16.45

Обідня перерва: з 13.00. до 13.45

6. Телефон (довідки), адреса електронної пошти та веб-сайт (044) 237-69-77
Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги
7. Закони України ЗакониУкраїни «Про громадські об’єднання», “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань”
8. Акти Кабінету Міністрів України Розпорядження від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг», постанова від 11.02.2016 № 99 «Про реформування територіальних органів Міністерства юстиції та розвиток системи надання безоплатної правової допомоги»
9. Акти центральних органів виконавчої влади Накази Міністерства юстиції України:

від 09.02.2016 № 359/5 «Про затвердження порядку державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»;

від  18.11.2016 № 3268/5  «Про затвердження форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

від 23.03.2016 № 784/5 «Про затвердження Порядку функціонування порталу електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи»

від 05.03.2012 № 368/5 «Про затвердження Вимог до написання найменування юридичної особи, її відокремленого підрозділу, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, крім організації профспілки»

10. Акти місцевих органів виконавчої влади/органів місцевого самоврядування Рішення міської ради «Про затвердження переліку адміністративних послуг»; рішення міської ради від 28.01.2016 №08-06-VII «Про реалізацію Переяслав-Хмельницькою міською радою повноважень у сфері реєстраційних послуг»
Умови отримання адміністративної послуги
11. Підстава для одержання адміністративної послуги Звернення керівника або особи, яка має право представляти громадське об’єднання.
12. Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них 1. Заява про державну реєстрацію створення юридичної особи. У заяві про державну реєстрацію створення юридичної особи, утвореної в результаті поділу, додатково зазначаються відомостіпро відокремлені підрозділи в частині їхньої належності до юридичної особи-правонаступника

2.Заява про включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій за формою, затвердженою відповідно до законодавства, – за бажанням заявника*

3.Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) рішення засновників про створення юридичної особи

4. Реєстр осіб (громадян), які брали участь в установчому з’їзді (конференції, зборах)

5. Відомості про керівні органи громадського формування (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження керівника, членів інших керівних органів, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), посада, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку), відомості про особу (осіб), яка має право представляти громадське формування для здійснення реєстраційних дій (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, контактний номер телефону та інші засоби зв’язку)

6. Установчий документ юридичної особи

7. Документ, що підтверджує реєстрацію іноземної особи у країні її місцезнаходження (витяг із торговельного, банківського, судового реєстру тощо), – у разі створення юридичної особи, засновником (засновниками) якої є іноземна юридична особа

8. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) передавального акта або розподільчого балансу – у разі створення юридичної особи в результаті перетворення, злиття або виділу

9. Примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) розподільчого балансу – у разі створення юридичної особи в результаті поділу

10. Документи для державної реєстрації змін про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі, визначені ч.4 цієї статті,- у разі створення юридичної особи в результаті виділу

11. Документи для державної реєстрації припинення юридичної особи в результаті злиття та поділу – у разі створення юридичної особи в результаті злиття та поділу

    У разі подання документів представником додатково подається примірник оригіналу (нотаріально засвідчена копія) документа, що засвідчує його повноваження.

    Якщо документи подаються особисто, заявник пред’являє свій паспорт громадянина України, або тимчасове посвідчення громадянина України, або паспортний документ іноземця, або посвідчення особи без громадянства, або посвідку на постійне або тимчасове проживання.

13. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги 1. Документи подаються особисто заявником

2. В електронній формі документи подаються через портал електронних сервісів

14. Платність надання адміністративної послуги Безоплатно
15. Строк надання адміністративної послуги Державна реєстрація проводиться не пізніше 3 робочих днів з дати подання документів (за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації).

Строк розгляду документів  може бути подовжений  суб’єктом державної реєстрації за необхідності, але не більше, ніж на 15 робочих днів.

Зупинення розгляду документів здійснюється у строк, встановлений для державної реєстрації.

Строк зупинення розгляду документів, поданих для державної реєстрації, становить 15 календарних днів з дати їхнього зупинення.

16. Перелік підстав для зупинення розгляду документів 1) подання документів або відомостей, визначених Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», не в повному обсязі;

 2) невідповідність документів вимогам, установленим статтею 15 цього Закону;

 3) невідповідність відомостей, зазначених у заяві про державну реєстрацію, відомостям, зазначеним у документах, поданих для державної реєстрації, або відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

 4) невідповідність відомостей, зазначених у документах, поданих для державної реєстрації, відомостям, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

 5) невідповідність реєстраційного номера облікової картки платника податків або серії та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта) відомостям, наданим відповідно до статті 13 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;

6) подання документів з порушенням встановленого законодавством строку для їх подання.

17. Перелік підстав для відмови у наданні  адміністративної послуги 1) документи подано особою, яка не має на це повноважень;

 2) у Єдиному державному реєстрі містяться відомості про судове рішення щодо заборони проведення реєстраційної дії;

3) не усунуто підстави для зупинення розгляду документів протягом встановленого строку;

4) документи суперечать вимогам Конституції та законів України;

5) документи суперечать статуту громадського формування;

6) порушено встановлений законом порядок створення юридичної особи;

7) невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону;

8) щодо засновника (учасника) юридичної особи, що створюється, проведено державну реєстрацію рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації.

18. Результат надання адміністративної послуги Внесення відповідного запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

рішення про проведення державної реєстрації;

виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;

установчий документ юридичної особи в електронній формі, виготовлений шляхом сканування;

рішення та повідомлення про відмову у державній реєстрації із зазначенням виключного переліку підстав для відмови

19. Способи отримання відповіді (результату) 1. Результати надання адміністративної послуги у сфері державної реєстрації ( у тому числі виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань та установчий документ юридичної особи) в електронній формі оприлюднюється на порталі електронних сервісів та доступні для їх пошуку за кодом доступу.

2. За бажанням заявника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань надається виписка в паперовій формі з проставленням підпису та печатки державного реєстратора – у разі подання заяви про державну реєстрацію у паперовій формі.

3. У разі відмови у державній реєстрації документи, подані для державної реєстрації, повертаються (видаються, надсилаються поштовим відправленням) заявнику не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від заявника заяви про їх повернення.

20. Примітка  

 

 

*Після впровадження програмного забезпеченняЄдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, створеного відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»