Конкурси

2 листопада 2018р.

Оголошення 
 про проведення конкурсного добору на вакантн
у посаду завідувача клубу мікрорайону «Трубайлівка»
 
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури» відділ культури і туризму Переяслав-Хмельницької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади завідувача клубу мікрорайону «Трубайлівка».

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • заява про участь у конкурсі з наданням згоди на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
  • автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
  • копії документів, що посвідчують особу (копію паспорта та копію ідентифікаційного номеру платника податків, копію трудової книжки), копії документів про вищу освіту;
  • два рекомендаційні листи довільної форми (за бажанням);
  • мотиваційний лист довільної форми;
  • пропозиції щодо концепції розвитку клубу мікрорайону «Трубайлівки» строком на 3 (три) роки.

Особа може подати інші документи на свій розсуд, які можуть засвідчити його професійні чи моральні якості. Відповідальність за достовірність поданої інформації несе кандидат.

Документи на участь у конкурсі приймаються з 02.11.2018 по 02.12.2018 року за адресою: м. Переяслав-Хмельницький, вул. Б. Хмельницького, 26, відділ культури і туризму Переяслав-Хмельницької міської ради, тел. (04567) 5-66-54, 5-36-08.

Конкурсний добір починається 02.11.2018 та закінчується не пізніше 31.12.2018.

 

Вимоги до кандидатів для участі у конкурсі

Кваліфікаційні вимоги:

  • вища освіта;
  • стаж роботи у сфері культури не менше трьох років;
  • володіння державною мовою;
  • здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Додаткова інформація щодо функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за телефонами: 5-66-54, 5-36-08.

8 жовтня 2018 р.

Виконавчий комітет Переяслав-Хмельницької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань діяльності правоохоронних органів, оборонної та мобілізаційної роботи відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення виконкому міської ради.

Бажаючі взяти участь у конкурсі подають такі документи:

  • картку форми П-2ДС;
  • автобіографію;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
  • копію паспорта;
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік в електронному вигляді
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
  • копію трудової книжки;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см.

Вимоги до претендентів на посаду:

– освіта вища стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування, державній службі не менше  1-го  року в інших сферах не менше 3-х років.

освіта вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр, стаж роботи не менше 3-х років, навички роботи на ПК.

Заяви приймаються протягом 30 календарних днів з дня оголошення,

вул. Б. Хмельницького, 27/25

(головний спеціаліст роботи з кадрами виконкому міської ради кабінет  №110).

Довідки за телефоном: 5-19-04.

Заступник міського голови                                                                   В.В. Губенко

 

23 липня 2018 р.

Виконавчий комітет Переяслав-Хмельницької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади  головного спеціаліста фінансово-господарського відділу виконкому міської ради;

Бажаючі взяти участь у конкурсі подають такі документи:

  • картку форми П-2ДС;
  • автобіографію;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
  • копію паспорта;
  • електронну декларацію про  майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2017 рік;
  • копію військового квитка (для військовозобов’язаних);
  • копію трудової книжки;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см.

Вимоги до претендентів на посаду:

– освіта вища бухгалтерська або економічна стаж роботи за фахом або на службі в органах місцевого самоврядування чи на  державній службі не менше 1-го року, або  стаж роботи в інших сферах діяльності не менше 3-х  років, навички роботи на ПК.

Заяви приймаються протягом 30 к/днів з дня оголошення,                                           

вул. Б. Хмельницького, 27/25 (головний спеціаліст роботи з кадрами виконкому міської ради кабінет  №110).

Довідки за телефоном: 5-19-04.

Керуюча справами виконкому  В. І. Гринець