Переяславські музеї стають популярнішими. Про них показали сюжет на ICTV

У п’ятницю, 31 липня, у програмі «Факти» на телеканалі ICTV показали чотирихвилинний сюжет про переяславські музеї. Йшлося, зокрема, про музей просто неба, музей Сковороди, «Заповіту», археологічний та кобзарства. Журналісти акцентували увагу на їхній унікальності та на особливості нашого невеликого міста, яке при цьому має аж 24 музеї – Переяслав.City

– Сюжет, як на мене, гарний вийшов, – зазначає у коментарі Переяслав.City Олександр Колибенко, заступник генерального директора НІЕЗ «Переяслав». Він активно співпрацював із телевізійниками під час зйомок. – Шкода, звичайно, що так мало по часу, знімали-то з десятої до шістнадцятої години. Кожному музею приділяли понад годину. Втім, ми ж розуміємо, що в новинах сюжети зазвичай невеликі випускають. Мені сказали, що оскільки матеріалу назнімали вдосталь, то в майбутньому використовуватимуть його в інших проєктах ICTV.

Олександр Колибенко пояснив, що у запрошенні до Переяслава телевізійників посприяв фонд Миколи Томенка «Рідна країна». Як відомо, він уже багато років співпрацює із заповідником, популяризує пам’ятки національного значення, яких у нашому місті немало.

– Значна частина українців часто буває за кордоном, ознайомлюється із історичними пам’ятками в інших країнах, але інколи навіть не знає, які скарби зберігаються в Україні, – говорить Колибенко. – Телебачення не так просто залучити: є політичні, економічні події, на які вони передусім виділяють ефірний час. Але й про популяризацію культури не варто забувати, що й роблять на ICTV. Такі наші хороші стосунки дуже важливі, адже зрозуміло, що рекламні зйомки коштували б дорого, «культура» не може собі цього дозволити. Проте такі інформаційні сюжети вигідні як для нас щодо рекламування музеїв, так і для каналу, який дає глядачам цікавий та корисний контент. До нас приходить величезна кількість відгуків з усіх куточків України, сюжет поширюється у соцмережах – це чудово.

Тетяна Радіоненко (праворуч), завідувачка музею Сковороди, із журналісткою ICTVТетяна Радіоненко (праворуч), завідувачка музею Сковороди, із журналісткою ICTVКадр із сюжету

Заступник гендиректора НІЕЗ «Переяслав» додав, що через епідемію коронавірусу багато українців перемкнулися на внутрішній туризм. Ті, хто постійно відкладав поїздку до нашого міста, зараз їдуть сюди. Про це музейники дізнаються від самих туристів.

– Ми бачимо, що навіть у менш популярних у минулі роки музеях різко зросла відвідуваність. Наприклад, більше людей приходить до археологічного музею. Для мене це не дивно, бо музей цікавий, у ньому велика кількість експонатів. Як відомо, наші археологи й останнім часом проводять розкопки, які приносять багато цінних артефактів. Тож, думаю, цей музей має ставати ще популярнішим. А про, приміром, музей просто неба зараз нічого й говорити – у вихідні весь майданчик перед входом заставлений автомобілями, людей дуже багато. У минулі роки в липні завжди був спад відвідуваності музеїв, всі намагалися вибратися за кордон, на моря – цьогоріч відпочивають ближче, при цьому культурно збагачуються.

Музей археологіїМузей археологіїКадр із сюжету

Додати коментар