З 16 січня вся реклама в Україні повинна бути виключно українською мовою

Починаючи з четверга, 16 січня, набувають чинності норми статті 32 закону «Про забезпечення функціонування української мови як державної», який Верховна Рада України ухвалила 25 квітня минулого року і який набув чинності 16 липня. Ця стаття регламентує використання державної мови у сфері реклами.

Як повідомила прес-служба Національної ради з питань телебачення і радіомовлення, починаючи з цієї дати вся реклама на телебаченні, радіо, а також у друкованих виданнях має бути виконана лише українською мовою.

Водночас телерадіоорганізації закордонного мовлення, телерадіоорганізації, що ведуть мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського союзу (ЄС), поряд із державною мовою можуть розміщувати рекламу офіційними мовами ЄС. У друкованих ЗМІ, що видаються однією з офіційних мов ЄС, допускається розміщення реклами тією мовою, якою видається таке видання.

При цьому зазначимо, що особливості використання в рекламі кримськотатарської мови, інших мов корінних народів, національних меншин України встановлюються законом щодо порядку реалізації прав корінних народів, національних меншин України.

Щодо інших видів реклами, то стаття 32 мовного закону вказує, що мовою реклами в Україні є державна мова.

Порушення вимог мовного закону щодо застосування державної мови у сфері реклами каратимуться штрафом від 200 до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 3400 до 5100 грн) або попередженням, якщо порушення вчинене вперше.

Додати коментар