На програму єдиної соціальної картки Київщини передбачено двадцять мільйонів

Програма впровадження Єдиної соціальної картки мешканця Київщини – це комплекс заходів, які здійснюються на місцевому рівні з метою спрощення процесу надання населенню Київської області соціальної, матеріальної допомоги та інших соціально-орієнтованих послуг.

Повідомила Київська облрада 19 травня.

Єдина соціальна картка дозволить кожному власнику отримувати гарантований доступ до соціальних пільг та виплат, надійне безкоштовне або пільгове медикаментозне забезпечення, можливість користуватися пільговим проїздом у громадському транспорті в межах всієї області, знижки на покупки в торгових мережах, отримання всіх видів соціальної допомоги, доступ до адміністративних послуг в електронному вигляді тощо.

Програма передбачає фінансування з обласного бюджету в три етапи: 2017 рік – 20 мільйонів гривень, 2018 рік – більше 14 мільйонів гривень та у 2019 році – 5,6 мільйонів гривень.

Нагадаємо, ще на початку 2017 року в Київській обласній відбулося обговорили створення електронної картки Київщини з представниками органів місцевого самоврядування.

«Ми хочемо створити єдину картку, яка дозволить нашим мешканцям сплачувати за комунальні послуги, отримувати соціальні пільги, спростить спілкування із лікарями та налагодить систему обліку освітніх послуг. Нам, як представникам місцевого самоврядування, електронна картка дозволить бачити реальну кількість людей пільговиків. Така автоматизація значно скоротить час відвідування лікарень та банківських установ!» – зазначила голова обласної ради Ганна Старикова.

Окрім того, 15 березня 2017 відбулася робоча нарада голови Київської обласної ради Ганни Старикової з представниками великих торговельних та аптечних мереж щодо запровадження електронної соціальної картки жителя Київської області.

Додати коментар