У Херсоні відкрили першу в країні “медову біржу”

Інвестори з Німеччини, Гаррі Ремферт і Олександр Кандлен заснували в Херсоні торговий майданчик для українських бджолярів — «Медова біржа».

Передає Національний Промисловий Портал з посиланням на АгроЮг.

Наразі бджолярі вимушені продавати свою продукцію посередникам за заниженою ціною, саме томі німецькі інвестори Гаррі Ремферт та Олександр Кандла, вирішили заснувати інтернет-ресурс, який дозволяє встановити прямий зв’язок між бджолярами й експортерами, та великими гуртовими покупцями.

Років 3-4 тому вже були спроби її створення, коли бджолярі своїми зусиллями намагалися створити якісь сайти, на яких можна було розміщувати оголошення про продаж меду. Але вони були не дуже успішні й не дуже популярні, тому що для того, щоб створити такого роду сайт потрібні значні капіталовкладення, а після маркетингова підтримка: розкрутка сайту, певна команда, яка його б підтримувала, обслуговувала — модератори, адміністратори, менеджери по роботі з клієнтами і т.і. Ми захотіли цю ідею розвинути та запропонувати її всім українським бджолярам, — говорить директор компанії Олександр Фабро.

На сайті «Медова біржа» пасічники можуть розміщувати оголошення про продаж меду, інвентарю та інших продуктів бджільництва. У свою чергу, оголошення бачать всі, хто зареєстрований на цій платформі: інші бджолярі та заготівельники. Ресурс є інтернет-аукціоном, де можуть відбуватися торги. Також сайт допомагає пасічникам формувати гідну і чесну ціну для своєї продукції.

Ця платформа дозволяє врегулювати ціноутворення, вона показує середню ціну — за скільки купують мед і за скільки пропонують. Крім цього, система будує графік за сортами за певний період. Таким чином, всі учасники ринку, і бджолярі, і заготівельники бачать яка реальна ціна, незалежно від того, хто як торгується. І чим більше бджолярів зареєстровані в системі й продають, тим більше точно система показує цю середню ціну, – стверджує директор компанії.

Спостерігати за свої лотом і відстежувати всі дії з ним пасічник може перебуваючи де завгодно. Система відправляє повідомлення про будь-які дії щодо лота. У майбутньому компанія також хоче розвинути освітню платформу — відео-блоги, презентації по тому, як правильно вирощувати бджіл, качати мед і т.й.

Розробники також хочуть щоб українські користувачі платформи бачили оптових заготівельників або оптовиків з Європи. А також, щоб експортер, розміщуючи заявку в системі, міг би комбінувати її з маленьких партій.

Ми віримо, що за цією платформою майбутнє медової індустрії. Якщо цього не зробити, то як би ми не нарощували обсяги виробництва або якості, якщо немає ефективного ланки між виробництвом і продажем, то не зможе Україна продавати мед. Бо для того, щоб його нарощувати, потрібно його продавати, а щоб продавати, потрібно щоб цей механізм швидко працював, — підсумовує Фабро.

Додати коментар