До уваги підприємств, установ, організацій та фізичних осіб-підприємців!

У 2018 році було оновлено Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) у частині відображення відомостей, що необхідні бухгалтерам підприємств, установ та організацій для роботи, а саме так званий «електронний кабінет платника».

Оновленим порталом надано наступні можливості страхувальникам.

При вході на Портал за допомогою ЕЦП страхувальнику надано можливість перегляду даних щодо сплати страхових внесків та відомостей стосовно наявної заборгованості по сплаті страхових внесків, пені, штрафів тощо до органів Пенсійного фонду України та надано доступ до інформації, поданої страхувальником про застрахованих осіб.

Для страхувальників (юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) надано можливість перегляду звітності, поданої страхувальником.

Для цього необхідно обрати пункт меню «Звітні відомості», де користувач отримає повну інформацію по всіх звітах, поданих страхувальником з 01.01.2011 року. А саме: звітний рік; звітний місяць; номер додатка; номер звіту в ПФУ; дата звіту в ПФУ; актуальність; тип; стан звіту; код квитанції (дане поле відображається як посилання, по натиску на яке надається для перегляду квитанція, сформована на даний звіт в ПФУ).

Також для страхувальників надано можливість формування та подачі звернень таких типів:

  • довідка за формою ОК-7 за період перебування працівника у трудових відносинах із страхувальником;
  • довідка про страховий стаж працівника, для призначення страхових виплат.

Замовлення зазначених документів реалізується через пункт головного меню «Звернення на отримання електронних документів». Користувачу надається екранна форма для заповнення атрибутів звернення.  Для відправки звернення в ПФУ призначено кнопку «Відправити до ПФУ». Після обробки запиту в пункті меню «Мої звернення» з’явиться образ довідки в pdf-форматі та електронна довідка, підписана ЕЦП ПФУ (електронний документ).

Таким чином, для розрахунку сум виплат по лікарняному листу або для призначення інших страхових виплат, бухгалтеру вже не потрібно направляти своїх працівників до територіальних органів Пенсійного фонду за довідками про трудовий стаж, а робити це самостійно.

Додати коментар