Розпочав свою роботу новий сервіс служби зайнятості „Електронний кабінет роботодавця”

Електронний кабінет – це персональне автоматизоване робоче місце роботодавця, працювати в якому він може з будь-якого комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет, а також з мобільного телефону.

Роботодавець має змогу переглянути актуальність реквізитів свого підприємства, що зареєстровані в центрі зайнятості, історію направлень центром зайнятості працівників, виконання договорів на громадські та на роботи тимчасового характеру. Також передбачена можливість переглядати звіти форм 3ПН, 4ПН, 1ПА, які подавались до центру зайнятості, стан укомплектування заявлених вакансій, можливість отримання такої послуги, як компенсація єдиного внеску та тематику семінарів для роботодавців.

Отримати доступ до такої послуги дуже просто. Для цього роботодавцю необхідно звернутись до центру зайнятості, надати йому адресу електронної пошти та отримати логін і пароль, за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до власного електронного кабінету в центрі зайнятості.

Сподіваємось, що послуги та нововведення служби зайнятості стануть в нагоді всім клієнтам центру зайнятості.

https://www.dcz.gov.ua/cabinet

Додати коментар