Конкурс відкритого творчого конкурсу «Бренд рідного міста» продовжено до 1 листопада

Подані на конкурс проекти мають бути актуальними, здатними зацікавити широку аудиторію, привернути увагу до м. Переяслава-Хмельницького як до центру туристичного, сімейного відпочинку, розваг та проведення дозвілля.

УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ

У Конкурсі можуть брати участь як фізичні, так і юридичні особи.

Участь у Конкурсі безкоштовна.

Оргкомітет розміщує оголошення про початок Конкурсу, Положення про Конкурс та бланк заяви для участі в Конкурсі на офіційному сайті Переяслав-Хмельницької міської ради (phm.gov.ua), сайті газети «Вісник Переяславщини, в соціальних мережах.

Перед подачею конкурсної роботи (робіт) всім учасникам надається можливість ознайомитись зі Статутом територіальної громади міста Переяслава-Хмельницького, заповнити заявку на участь у конкурсі (Форма 1) та надіславши її на пошту відділу інформаційного та комп’ютерного забезпечення виконавчого комітету Переяслав-Хмельницької міської ради (infphm@ukr.net) з позначкою «Заявка».

Конкурсні роботи з позначкою «Конкурс на визначення концептуальної ідеї та логотипу міста Переяслава-Хмельницького» надсилаються або подаються на розгляд:

На І-му етапі: в електронному вигляді на пошту відділу інформаційного та комп’ютерного забезпечення виконавчого комітету Переяслав-Хмельницької міської ради (infphm@ukr.net) або в друкованому вигляді до відділу інформаційного та комп’ютерного забезпечення виконавчого комітету Переяслав-Хмельницької міської ради;

На ІІ-му та ІІІ-му етапах: в електронному вигляді на пошту відділу інформаційного та комп’ютерного забезпечення виконавчого комітету Переяслав-Хмельницької міської ради (infphm@ukr.net)та на CD/DVD носіях за адресою: 08400, м. Переяслав-Хмельницький, вул.. Богдана Хмельницького, 27/25, 2 поверх, відділ інформаційного та комп’ютерного забезпечення виконавчого комітету Переяслав-Хмельницької міської ради.

Кожен учасник може подати необмежену кількість робіт.

Оргкомітет не несе відповідальності за несвоєчасне надходження, втрату чи пошкодження заявки.

Конкурс проводиться у ІІІ етапи: І етап – відбірковий (до 1 листопада 2017 року ) – прийом заявок та концептуальних пропозицій; ІІ етап – пів-фінал (1.11.2017 р. по 15.11.2017 р.) – відбір оргкомітетом в рамках відкритої бренд-сесії, трьох основних концептуальних ідей (з логотипом включно); 15.11-30.11.2017р.– доопрацювання фінальних робіт згідно із наданими рекомендаціями від оргкомітету конкурсу; ІІІ етап – фінал (01.12 по 30.12.2017 р.) – оприлюднення конкурсних робіт трьох фіналістів та онлайн-голосування за найкращу концептуальну пропозицію та логотип протягом 30 днів.

Ескіз бренду має відображати пріоритетні напрямки життя міста – туризм, відпочинок, розваги, культура, освіта, бізнес, тощо, бути чітко зрозумілим як у великому, так і у зменшеному розмірі, не повинен містити складних деталей та заплутаних фігур/компонентів.

Проект бренду має підходити для горизонтального формату, тобто його можна розмістити на вузькому горизонтальному носії, наприклад, на банері, повинен супроводжуватися пояснювальним документом, який детально розкриває кольорову концепцію, що використовувалась автором при розробці самого символу бренду та його складових, розкриває зміст та значення загального образу бренду.

До кожного проекту має бути доданий короткий опис зображення.

На зворотному боці кожної конкурсної роботи необхідно зазначити (українською мовою):

  • назва роботи, техніка виконання;
  • прізвище, повне ім’я, по батькові та вік автора роботи;
  • назва навчального закладу (місце роботи), контактний телефон.

Конкурс проводиться з 16 серпня по 1 листопада 2017 року та проходить у м. Переяславі-Хмельницькому.

Організація та проведення конкурсу покладається на інформаційний відділ та комп’ютерного забезпечення виконкому Переяслав-Хмельницької міської ради.

Заявки на участь у конкурсі прийматимуться до 1 листопада 2017 року інформаційним відділом та комп’ютерного забезпечення виконкому Переяслав-Хмельницької міської ради тел. для довідок (04567) 5-53-86.

Розпорядження та Положення Про проведення відкритого творчого конкурсу «Бренд рідного міста»

 

Додати коментар